Sallama işi neden yapılıyor gerçekten hiç bilmediğim için soruyorum. Ben emziriyorum gazını alıyorum sonra yatırıyorum birkaç mız mızlanıyor sonra dönüp duruyor en son yatıyor sırtını sıvazlıyorum poposuna pış pış ya da öpüşüp koklaşıyoruz en son uyuyup kalıyor
Kendisi uyumayı öğrenmeli bence neticede neyi akışkanlık edinirse onu yapıyor