Selinisi Arkadaslar 45 gun oldu dogum yapali sezeryan yaptim. Kanama olmuyordu hafif hafif oluyordu hele ki 40 imda filan yoktu. Ama son 2 gundur kanamam var ayrica simsiyah bir kan neden olur? Iliskiden filan mi.kaynaklanıyor?
ada0965 Selinisi bugün doktorum 40 gün sürecek kanama daha sonra bazıları 1 ay adet görür bazıları 6 ay hiç adet görmez dedi yani normal endiselenmeyin
ada0965 Selinisi içiniz temizleniyor daha iyi sevin😊ama yine de doktoruna sor tabu için rahat etmesi için