Bu süreci nasıl atlattiniz en kolay nasıl geçer diye düşünüyorum kara kara. Bgun asi oldu inanılmaz huysz sürekli kucak istiyor otrmak istiyor . Komşum geldi kahveye onu görür görmez başladı içli içli aglmaya. Gerçekten çok yoruldum meme desen zaten emmedi bütün gün mama yedi sadece 🤦