Hanımlar malum yavaş yavaş kış geliyor kış dönemlerinde bebeklerinizin bağışıklığı için neler kullanıyorsunuz oğlum 2 yaşına girecek ve çabuk hasta olan bir bebek öyle her şeyi de yemez kolay kolay kullandığınız takviyeler var mı ve önerir misiniz bi de 5 aylıkken bi bronşit geçmişimiz oldu ondan kaynaklı hastalanmaya daha yatkın galiba bu kışı biraz daha temkinli geçirmek istiyorum ya 🤦🏻♀️ tavsiyelerinizi bekliyorum 🥲