Mrcannesi 9 aylık bebeğim var aşırı beyaz ve tombiş tatile denize gitmek istiyoruz güneş kremide sürsem yanar sokmasam sıcakta terler me yapmalıyım öneriniz varmı siz gidiyormusunuz yada bu sene evdemisiniz
queen_mom Mrcannesi bol bol güneş kremi sürdük kafasına şapka kolları bacakları çok az yüzü yandı ama sorun olmadı güzel bronzlasti 😅soyulma felan olmadı şükür.munkun olduğunca dikkat ettik
BeyCan_aks Mrcannesi uzun kollu mayolar ve 50+ faktör güneş kremi + deniz şapkası satılıyor dekatlonda ondan almıştım ve akşam saatleri gitseniz hiçbir şey olmaz inşallah bebeğinize
Minikcivcivim Mrcannesi sebamed 50+ faktörlük kullanıyoruz senelerdir. Her suya giriş çıkışta tazeliyorum. Hatta kendime de kullanıyorum bana bile işe yarıyor ikimizde çok beyazız çünkü. Kızarıklık ve yanmanın verdiği acı hissi asla olmuyor direk bronzlaştırıyor rahatsızlık vermeden.
Mrcannesi NoOne bacakları uzunmuydu nasıldı kıyafeti çünkü bem beyaz güneş kremi falan işe yaramaz mahevderse
queen_mom Mrcannesi eder ama sen yine de çok güneşte tutma biz sürdük ama güneşten de koruduk.benim kzkm da bembeyaz sorun yaşamadık o sekilde
BeyCan_aks Mrcannesi bir de şey denize girdiğiniz zaman bebeğinizi göğüs kısmınızda tutun ve güneş sizin suratınıza gelsin yani vücudunuzla gölge yapın Biz öyle yapmıştık
Mrcannesi BeyCan_aks denerim ☺️ teşekkür ederm bakalım deneyimimim nasıl olucak bebişi yakmadan getirirmiyim abisi küçükkende gitmemiştim şimdi 3 bucuk yaşında sorun olmuyor rahatım oda beyazda küçük bebek yanığı tehlikeli olur endişesi işte
mrsjale Mrcannesi benim oğlumda çok beyaz çok da hassas teni hemen kızarıyor biz beeo marka 50+ çocuk güneş kremi kullandık bi sorun yaşamadık
BeyCan_aks Mrcannesi Evet bizzat kendimde yaşıyorum ne zaman deniz ya da güneşte çok dursam direkt yanıklar oluşuyor cildimde ve tek çözümüm mecbur iğne oluyor … umarım böyle sorunlarla karşılaşmazsınız 😊