Yasemin9 Arkadaşlar doktorumuz 1 yaşında kalp muayenesine göndereceğim dedi rutin mi dedim evet dedi 7 aylıkken de göze göndermişti aklıma takıldı benimde şu an 8 aylığız çocuk doktoru böyle olan va rmı
Busra2089 Yasemin9 Vallahi kalp muayenesi olmadık rutin olsa söylerdi doktor.. Normal kan aldı her şeyine baktı.. Kalça USG çekildi mi göze hiç gittiniz mi diye sordu 1 aylıkken gitmiştik göze zaten 1 yaşında tekrar götürdük biz.. Ama kalp vs bir şey demedi..
Yasemin9 Busra2089 benimde aklıma takıldı işte 8 aylıkken bizdendi kan aldı kalça çekildik vaktinde göze gittik yani şu an 8 aylığız bişey görmüş olsa şu an gidin derdi diye düşünüyorum 1 yaşındayönlendireceğim dedi Busra2089