berosunannesi minikoglummmmm kanayan yaramdır desteksiz oturma meselesi benim kızım da 7 ayı geçti hala oturmuyordu burda post açtım millet bana saldırdı ayy daha oturamıyo mu oturması lazım falan benim yüreğimi yaktılar resmen o şahısları Allaha havale ettim. Neyse kızım emekliyordu ama desteksiz oturamıyordu bir gün oyun halısındaydık bi anda iki elini de yanına koydu ve oturdu çok sevindim tam 8 ay 6 günlüktü. Yani her şeyin bi zamanı var siz de asla korkmayın inşallah hiç bir sorun yoktur bebeğinizde gönlünüz ferah olsun
minikoglummmmm berosunannesi inşallah canım güzel anneler dualarınızı eksik etmeyin inşallah nöroloji de de sıkıntı çıkmaz hepinize haber veririm Allah razı olsun hepinizden biraz da olsa içimi rahatlattınız ♥️
berosunannesi minikoglummmmm canım benim Allah senden de razı olsun tüm bebişlerimize sağlık sıhhat versin rabbim