Yani bu çok tartışmaya açık bir konu. Doktorların biri verin biri vermeyin diyor bu göreceli bi kavram fakat, bende gözlemlediklerime göre emen bir çocuğu ne ekstra mama ne ekstra bi su verilmez kilo alımı güzelse. Çünkü ağzına başka bi besin girdikten sonra ne yazık ki emmeyi bırakıyor bebeler bu sefer meme reddi ee sonra ona mücadele derken annenin memede ki sütü azalıyor, sağım yapmadığın sürece o yüzden bu süreç zorlu geçiyor ha deseydin ki mama veriyorum evet kesinlikle 1-2 çay kaşığı verilir derdim çünkü mama anne sütüne göre daha koyu kıvam. Çok bilir kişi olarak görünmek istemem sadece altını çizerek söylüyorum ki “benim bakış açım, gözlemlediğim o”, emzir emzirebildiğin kadar, emzirmek annelik doğanın en en güzel şeyi, çocuğun ile bağlantın çok güzel yani sana daha ihtiyacı var. İnsanları sakın dinleme zaten doktorun izin vermez