Kizlar merhabalar. Bebegim 5 ay 25 günlük. 3 gündür beni emmek istemiyor. Biberondan sütümü sağıp veriyorum zorla iciyor. Sadece su istiyor. Çok aşırı terlemesi var. İdrari bulanik ve bebek bezinde pembe leke var. Aranızda böyle olan var mi ? Neler yaptiniz. Memeye geri döner mi sizce çok üzülüyorum birakir diye. En azindan 1 yaşına kadar emse cok mutlu olurum.