Merhaba hanımlar , instagramda bir çocuk doktoru paylaşmında gördüm , konuşma geriliği olan çocuklar için omega 3 önerdiğini söyledi ,oğlum 23 aylık, biz yakın zamanda doktora soracağız ama sizlerin bu konuyla alakalı tecrübeleri var mıdır öğrenmek istiyorum