Kendimde gördüm seni, doktoruma anlatmıştım.
Bana dedi ki, sen nasıl doyunca bırakıyorsun ya da kendini zorlayınca miden rahatsız oluyor, o sana derdini anlatamadığı için ister ağızdan ister kulağından ister burnundan çıkarır yani kendini rahatlatmak için, bunun için endişe etme ek gıdaya başladığınız da bunların hepsi geçecek ha tamamen geçer demiyorum azalır derim yani açıkçası çocuk yürümeye başlayana kadar… dedi