Arkadaşlar merhaba. Öncelikle 2 aylık bi bebişim var ama ben dışarı çıkmaya çok korkuyorum. Ne yapmam gerekiyor bu korkuyu yenmek için bilmiyorum evde bunaldık. Ama dışarı çıkartsam nasıl emziricem, altını nasıl temizlicem, ağlamaya başlarsa nasıl susturucam diye düşünmekten cesaret edemiyorum sizce ne yapmalıyım? Tecrübeli anneler yardımcı olabilir misiniz 🥹