Kimler yaşıyor.¿ Zaten zor uyuyan bir bebekti. 4.ay atağını atlattık hadi biraz daha rahat dalıyor dedim 2 3 gündür asla ne kucağımda uyuyor ne sallanarak ne emzirerek hiçbir şekilde uyumuyor. Kucağıma alınca uyutucağımı anladığı zaman ağlıyor. Poposuna piş piş yapıyorum istemiyorum. 4.ay atağı geri gelmiş gibi. Kimler bu sorunu yaşıyor. Bi sıkıntısı mı var dicem ama yok hçgayet keyifli.