Ben kullanmıyorum, bebeklerin gelişimine ket vurduğunu düşünüyorum i, kızım yerlerde yuvarlanıyor, kalkıyor oturuyor, uzanıp bir şeyler alıyor. Koltukta tutunarak duruyor. Yürüteç sadece ayaklarını itelemeye yarıyor. Bir kere koyduk içinde 10 dakika sıkıldı 😂 alışmış yerlerde yuvarlanmaya, ilk adım arabası alacağım onlar daha sağlıklı. 7.5 aylık kızım