Balbebeginannesiiii cybex gb libelle kullanıyoruz çok memnunum biraz pahalı ama kesinlikle parasını hakediyor zaten ödüllü bir ürün ve alman kalitesi kendini belli ediyor dünyanın en küçük katlanır bebek arabası ve hafif oluşu da baya işimi kolaylaştırıyor imkan varsa kesinlikle öneririm