senaatuncc kaydırak çok güzelmiş ben olsam onu alırdım yeterli yeriniz varsa eğer.Hatta salıncaklı ve kaydıraklı bir arada olanlar var onlar çok harika 🌸 bide konudan bağımsız olarak birşey sormak istiyorum 2 yaşında tam olarak ne gibi becerileri oluyor ? Mesela sayı saymak kelime sayısı beslenme vs.?