Pedagog dedi ki , şöyle söylemeliymişim. Ben senin annenim , arkadaşın değilim. Evet bazı zamanlar birlikte oynayacağız ama artık sen odanda oyuncaklarınla kendin oynayabilirsin . Ben çok büyüğüm ve oyun oynamayı çoğu zaman istemiyorum. Oyunları çocuklar oynar .
Demeliymişim. Diyorum da pek ilerleme olmadı😂😂