Betulblc Bebeğim 11 aylık olacak . Ana öğün dışında yaptığınız değişik tarifler var mıdır ?? Kendisinin yiyebileceği gibi kek, poğaaça vs dışarıda da tüketebileceği gibi yiyecekler . Bende tarif tükendi artık ☺️
papatyam-34 Betulblc bana da öğün tarifi yazar mısınız eğer sizi çok uğraştırmaz ise biz de 10ay 20günlük oldu süt diyetini yeni açtık tadım yaptık sorun olmadı ama ben tam bir öğün yapamıyorum sebzeye alışmışım hep elim sebze türüne gidiyor birde bu ara çok iştahsız diş çıkarıyor hiç bir şey yemiyor siz mesela sabah kahvaltıda ne veriyorsunuz öğlen ve akşam ne yiyor gündüz mama veriyor musunuz benim ilk bebeğim ben bazen çok bocalıyorum önceden kahvaltı vermiyordum alerjik olduğu için yumurta falan yasaktı sadece muhallebi türü yiyordu şuanda da ne vermem gerek kahvaltıda falan bilmiyorum 😏
Dilruba_1 Kek poğaça tarzı şeyleri yiyor mu tarif tükendi derken anlamadım Yemiyor da yeni tarif mi istiyorsunuz Ben kek versem bile yemez pek yapmıyorum öyle şeyler çikolata bile versem yemez ne keki 😅
Betulblc Dilruba_1 kek poğaça derken kendime yaptığım gibi değil. Muzlu kek yapıyorum mesela eline veriyorum yiyor pankek gibi ama biraz daha kekimsi☺️ kendi yemesi hoşuna gidiyor
Betulblc papatyam-34 valla ben 2 ana öğün hatta 3 bile sayılır veriyorum . Sabah yumurta yapıyorum bazen patatesli yumurta yapıyorum içine az yoğurt koyuyorum daha güzel oluyor kıvamı çoğunluklada labne peyniri karıştırıp veriyorum yanına reçel yapmıştım ( şeftali mesela pişirdim yumuşayınca içine pekmez koydum ) ekmekle veriyorum Çeçil peyniri veriyorum eline kendi yiyor o arada . Hemen hemen her sabah bu Kahvaltısı veririm. Onun dışında nadir pankek vs yapıyorum mesela bugün öğlende kabak pişirdim suda haşladım içine nane ve et suyu koydum ve makarnanın üzerine sos yaptım . ara öğün olarak meyve ve yoğurt veriyorum mama Aslında hiç vermiyorum çünkü yemiyor bende boşa uğraşmıyorum ☺️ akşamları mama vermeye çalışıyorum uygunsa bizim yediklerimizden veriyorum az tuzlu yaparım her zaman . Böyle ☺️birde iştahsızsa kendis yemesine izin ver bence ben öyle yapmıştım hem oyun yapıyor kendine bu arada da yiyor biraz hiç yememesinden iyidir
papatyam-34 Betulblc ya çok teşekkür ederim çok güzel yazmışsınız bende kendi yemesi için veriyorum parmaklıyor eziyor hop yerlere atıyor 😂