Aynnknk2022 Çarşamba günü asi olduk 2 gündür ateşi çok yüksek aksam 39 dereceyle acile götürdüm orda 37 yw kadar düştü duşa soktum yine ateşi var basına gelen var mı yada ateşi uzun süren sürekli uyku halinde hiç bişey yemiyo
Elisamlila Aynnknk2022 merhaba bizdede ates varda 1 yaş asisindan. Sizin ates neyden kaynaklıydi aşıdan mi nasıl dusurdunuz
Aynnknk2022 Elisamlila aşıdan olmuştu 39 40 Lara kadar çıktı 2 gün acile götürdüm eve geldim ılık suda duş aldırdım baya zor düştü