ada0965 Kızlar emzirme doneminde bugun doktoruma sac boyasi icin sordum bitkisel boya dedi ama makyajı sormadım utandım artık😭😭😭makyaj yapılmasıı sakıncalı mı yani süte geçer mi saçma soru olacak ama hamilelikte tereddüt ettim ee şimdi yine pimpirikli oldum bu konuda!!!fikriniz nedir ?
ErtugrulAnnesii ada0965 ya ama bu kadar abartılmasın 🤦🏻♀️ Bitkisel boyalar var saç dibine gelmedikçe hiç bişey olmaz. Emziren anneler yaşamasın o zaman dsha neler🤷🏻♀️ Makyajdan da bişey olmaz.
demetdemircioglu ada0965 ben normal boyayla boyadim sacimi bebegim uyurken, makyajida sarılıp öptüğüm icin yapmıyorum bi kendimi iyi hissetmek icin rimel eyeliner 😁😁
ada0965 ErtugrulAnnesii ne bilim ya bazıları yok makyaj süte geçer falan diyor her kafadan ses yani 😡😡😡