2 ay 9 günlük bir kızım var 8 haziran da normal dogum yapmıştım iyileştim fakat dikiş yerimde bir acı hissediyordum salı dr a gittim ve et beni tarzı bişi oldugunu ameliyatla alınması gerektiğini söyledi 2 3 gün emzirmezsin ama anestezi olacagın İcin dedi eger 2 3 gün emzirmezsem memeyi bırakır diye korkuyorum bana bir krem verdi 2 hafta sonra gel Bi bakalım dedi kullanıyorum 1 hafta olacak hic bir işe yaramıyor hala canım yanıyor cinsel lik sıfır normal durarken bile canımı yakıyor gerginlik var o kısımda acaba bir de özel hastaneye gitmeli miyim arkadaşlar