yaklaşık 10 gün çok zorlandım emzirirken , doktorumuz bebeğini tanımaya çalış farklı emzirme durumlarını değerlendir hangisi hoşuna gidecekse ona ayak uydurman lazım bu süreci atlatmaya çalış yoksa meme reddi yaşarsın dedi. Çok acıkmasını bekledim emmedi, belirli saatlerde emzirdim emmedi, açlıktan parmaklarını emdi süt gelmedikçe ağladı ama beni kabul etmedi, gece bile emziremezim 2 ay 8 günlüğüz. Uyanır uyanmaz uyku sersemiyken günaydın annecim diyorum ses tonum yumuşak güler yüzlü bi şekilde gülümsemesini bekliyorum esniyor gülümsüyor hemen kendi yatağıma yatırıp arkasına küçük yastık koyup yan durmasını sağlayarak emzirdim. Hem döndüremedi başını hem ne olduğunu anlayamadan emzirince dakikalarca emdi..dışarıda örtüyle emziryordum salonda emzirme yastığıyla emziriyordum ama uzun süre yatarak uyku sersemiyken emzirmeyi kabul etti sadece belki sizinkinde de böyle bir şeyi keşfetmeniz gerekir. Banyodan sonra dene demişti doktorumuz hatta küvet varsa yavaşça küvete girip orda da deneyebilirsiniz şimdi algıları çok açıldığı için etrafı inceliyor dikkati çabuk dağılıyor artık hep aynı odada aynı yerde emzirmeye çalışıyorum