ozge28 bana doğuma doğru doktorum serum gibi kan ilacı takmıştı. 4 kere haftada 1 vermişti damardan. İlk ilaçtan itibaren etkisini görmüştüm. İştahsızlık da yapıyor demir eksikliği. İştahım da açılmıştı. Ama zaten hemen doğum yaptım yani son 2 3 hafta biraz rahatlamıstım. Siz de kan tahlili yaptırıp doktorunuza söylebilirsiniz belki size de verir o ilaçtan eğer bir eksiklik varsa. Ama benim demirim ve kanım hiç yok gibi bir şeydi. Bu şekilde doğum yapacağım için bir sorun olmasından korktu o şekilde verdi ilacı. Sizin değerleriniz ne düzeyde bilemedim şimdi. Tahlil yaptırıp doktorunuza danışın derim.🌸