Aslkryln ben kızım 3.5 aylıktan beri tatil yapıyorum çok güzel geçiyor🥰 1 yaş sonrası daha da kolay oldu yürüdüğü için ve birçok şeyden zevk aldığı için, otel tatiline gidiyorsanız zaten rahat oluyor 🌸 geçen sene de 24 eylülde antalyaya gitmiştik bu sene de aynı tarihte gideceğiz, gündüz sıcak akşamları serin oluyor uzun kollular battaniye falan götürün derim