Zeyneppppp 4 ay asimizi olduk sanki biri dövmüş gbi içli içli ağlıyor deliricem ya zaten zor emiyordu smdi hiç emmiyor napcm ben 🤦🤦
Hshsjshs Zeyneppppp ennn ennnnn zor ası 4.ay aşısı ve 4.ay atagi 3 güne normale döner aşıdam kaynakli huysuzlugu ama 4.ay atagi baya uzun sürüyo ve zor Allah yardimcin olsun