Sedatr benimde bebeklerimin birinde dünden beri var resimdeki kadar sık olmamakla beraber aynı renk aynı boyuttalar çoğunluk popo kısmında bugünde ayaklrina yayılmış durumda sabah doktora götürdük ve el ve ayak hastalığı olduğunu öğrendik ben sizinkinide bize benzettim isterseniz bir araştırın