Bizde temmuzda kızamık aşısı olduk 9 aylıkken ve geçen hafta ateşlendi biranda kulak iltihabı denildi sonra 3 günden sonra ateş bitti biranda vücudu kızardı isilik gibi oldu akşamına arttı doktora gittik sağlık bakanlığından kızamık test alıp gönderdiler ertesi gün kızarıklıklar biranda geçti ve 2 gün sonrada yani dün sağlık bakanlığından eve geldiler pozitif çıkmış 21 günlük karantinadayız çok feci şekilde artmış durumda dikkat etmenizi tavsiye ederim yoğun bakım üniteleri doluymuş tek çocuklarda değil büyüklerde de oluyormuş