Dediğim gibi bebeğim 3 aylık,beni takip etmiyor,çıngıraklı vb oyuncaklar ilgisini çekmiyor,oyuncakları da takip etmiyor.oysaki ikiz kardeşinde hepsi var,oyun oyun halısında oynuyor ayna oyuncaklar dikkatini çekiyor beni takip ediyor,nesneleri takşp ediyor. tedirgin oluyorum. Büyümeleri iyi,doktor durum hakkında yorum yapamadı. Siz ne dersiniz,kafama takılıyor:((