Değerlerim çok yüksek çıkıyor 1.gebeliğimle karşılaştırınca şuan 32.haftadayım gastro doktorum Prof.de görsün bi değerlerini dedi Salı ona da gideceğim.Kadın d.doktorum tekrar safra testi istedi her hafta oraya gidiyorum zaten,bebek riskli erken doğum olabilir açısından konuştu doktorlar ki zaten 37.hafta doğacaktı şimdi daha erkenden bahsediyorlar.Küveze girer,birşey olur diye de çok korkuyorum.Tahlillerim arşa çıkmış ilaçların bir faydası yok kalbim de gönlümde hiç rahat değil lütfen dua edin herkes zamanında saglıkla kucağına alsın 🙏🏻🙏🏻🙏🏻