Kgn_021222 Bende İskenderundayım 3 aylıktı deprem olduğunda odasında yatıyordu bende emzirirken yakaladım emzirdim indim, evimizde bir şey yok çok şükür 5.5 aylıktı tekrar girdik evimize, yatak odasında L koltuk parçasından yatak yaptım yanımıza bir süre öyle yattık ama sürekli döndüğü için artık rahat edemez oldu beşiğine koysam sıcaktan çok terliyor, 9 aylıktı tekrar götürdüm odasına yatağına biraz cesaret etmek gerekiyor çünkü bu psikoloji de devam edersek hiçbir şeyi düzeltemeyiz. Bol bol dua et koy yatağına ilk zamanlar sık kalkıyorsun ama sonra alışıyorsun oda rahat eder