Merhaba ,Oğlum dün 4 aylık aşısını oldu kan ilacına da başladık geçen gün bir iki defa yeşildi kakasını rengi normalde günde bir veya iki günde bir yapıyordu akşam ateşi 38 di ilaçla geçirdik sabah 37.7 idi calpol verdim emzirdim uyuttum ama sabahtan beri sarı renkli üç defa kakasını yaptı bir iki damla kan da vardı ateşin hala devam etmesi normal mi aşıdan mi hasta mı anlayamıyorum