8.ayda bebegim memeye dondu .o yuzden kiyamadm hic doktorumuz da bıraktırmadi gece beslenmesini. Ama artk dayanamıyorum gercekten cok yoruldum .sutum yok yani hic sut yok denecek kadar yok .emzik gibi kullanıyor.sabaha kadar defalarca uyaniykr .cok yoruldum artk .surekli meme emme diyor .emiyor yanımda yatıyor bu kez sicak diye uyuyamiyor donuyor duruyor .besige koyiuorm 1 saate kalmadan gene emme diye aglio.dun gece denedik su teklif ettm asla agzina almadi direk ckardu .nasl bırakabilir. 16 aylgz