Ci2017 Kızlar geçen hafta perşembe asi oldu sol bacak şişti ve kızardı hemşire normal soğuk uygulama yap dedim yaptım geçti kızarıklık fakat olduğundan beridir içinde boncuk gibi sertlik var neden olabilir bilen var mı ya yardımcı olun
fbetul4270 Ci2017 aşı olurken kendini sıktıysa eğer ilaç orda toplanmıştır. Kızım 6 ay aşısını olurken bacağını kasmış ebede bacağını çok kastı muhtemelen ilaç orda birikti eve gidince kolonya ve soğuk uygulama yapta dağılsın. Sertlik görürsdn korkma demişti.
bebegimmm2405 Ci2017 bizimde 2.ay aşısında oldu bir ay oldu yaptıralı hala bacağında sertlik var normalmiş
fbetul4270 Ci2017 pamuğa kolonya dökün aşı yerine bastırın alkol uygulaması diyorlar. İlacın daha çabuk yayılmasını sağlıyor.
busraa_4924 Ci2017 bizde dün 4 ay aşısı oldu iki bacağında da sertlik var sordum aradım da buz koyun geçer dedi geçmezse sağlık ocağına getirip doktora gösterin diyor
Asya_2023 Bizde pazartesi vurulduk Kızım çok ağladı kızardı. Morarmayı şişmeyi önlüyor babam kemoterapi görürken doktorumuz tavsiye etmişti bende kızıma aldım faydasını da görüyorum 📌Hirudoid forte /0.445 jel tavsıye ederim