kasimonbes emeklemek gelişim basamağı değil midir 🤔 ilk defa duydum bunu, bizim doktorumuz gelişim basamaklarından bahsederken emeklemeyi de katıyor ve her Yerde görüyorum emeklemenin gelişim basamağı olduğunu, çok şaşırdım şu an bunu yazmanıza 🤔 her bebek bu basamaktan geçmek zorunda değildir bunu atlayıp yürümeye geçebilir ama basmak değildir biraz yanlış olmuş gibi ..