Ah kızlar dün akşam çok korktum ya havalar sıcak diye akşamları bir su doker çıkartırım yatiririm sonra,babası yüzüstü elinde tutar ben yikayiverirdim,yine öyle yaptık sırtına lif sürdüm basinada bir kere şampuan ama çocuk nasıl su yuttu ben şaşırdım banyodan aldım çocuk yutkunuyor yutkunuyor genzi burnu dolu Allah’ım ters çevirdim vuruyorum sırtına ama ben hala nasıl okdr su yuttu anlam veremedm sırt üstü ve azar azar döktüm suyuda ki hep yıkarız bu şekil ilk defa böyle oldu,çocuk kaç saat ağladı yutkunmaktan bı hal zor nefesini topladı ağzı burnu dolu çocuğun belli,serum fizyolojik yapayım dedm aklıma birşey gelmedi biraz açıldı aktı neyse,aspiratorle çektim,okdr yutmuski tükürüğü kopukluydu sabun mu sampuanmi artk doktora mi gotursek dedm eşime eşimde düzelir sakin ol filan dedi öyle geceyi ettik biraz kendine geldi de mama verdm yatırdım,ama çok korktum ya🥺Birşey olmaz değil mi 😔