Ben bebeğimi sünnet ettirmek istiyorum bebeğim eylülde 2 yaşına basacak aslında benim düşüncem hep ilk aylarda yapmaktı ama Bi rahatsızlığından dolayı ilk başlarda yapamadık şimdi düşünüyorum da geçenlerde kayınvalidem çift rakamlı yaşlarda sünnet olmaz mis dedi dinimizce ben böyle bisey hiç duymadım belki doğru yada yanlış iyice araştırmak istiyorum sizce böyle bisey varmi doğrumu bilgisi olan var mı acaba cevap yazan olursa çok sevinirim