Kızıma dün (4 ay 22 günlük) nohut tanesinden bile küçük yoğurr verdim ağzına biz yemek yerken öyle bi bakıyoki valla dayanamıyorum herşeyi vermek istiyorum ama erken olduğunuda biliyorum, yoğurda çok şaşırdı böyle heyecanlandı değişik bişey olunca tabi :) ek gıda için erken biliyorum ama doktora danışmadan böyle bu aylarda tattıran var mı acaba biz 1 hafta sonra 5 aylık olcaz doktor kontrolünde bi danışacam doktora başla derse başlıycam nedense heves ediyorum bişeyler yedirmeye :) ve ben bişeyler yerken öyle bakmasından yiyemiyorum yahu sanki ben yiyip ona vermezmişim o da yemek istermiş gibi hissiyat oluyor 😂