Rüzgar doğduğunda ne emzik tuttura bildim. Ne de memeyi tuttura bildim. 1.5 ay beni zor emdi. Sürekli meme ile kavgası vardı. Bende çok üstüne düşmedim açıkcası. Son zamanlarda mamada içmemeye başladı. 120 150 cc mama yapıyorum. Oğlum aç ama en fazla 30-60 cc içiyor. Birde dili sürekli dışarıda ve ağzı kapanmıyor. Salyası çoğaldı. Tamam diş döneminde ama bazı semptomlar beni dil bağından şüphe duymama itti. Kilo alımı da yavaşladı ister istemez. Dilini kaldıramıyor. Ben elimde zor kaldırıyorum sürekli dilini aşağı itiyor. Dün zar zor bakabildim ve sanki kısalık gördüm gibi. Ptesi prof görecek ama bugün dayanamadım hastaneye götürdüm.
Muayenede kilo alımında problem görmediler. Fakat doktor bile dil altına zar zor baktı. Ama dil bağından şüphe etmediğini söyledi. Gelişimsel olduğunu düşünüyorum dedi. Ptesi gideceğim doktorun ana dalı gelişimsel pediatri üzerine. Zaten o doktorun göreceğini ve net bilgi vereceğini söyledi.
Diğer kontrolleri yaparken, kardiyoloji gördümü hiç, dedi. Daha önce beni kimse oraya yönlendirmedi bir problem mi var, dedim.
Kalbinde üfürüm var gibi ama endişe edilecek bir durum olmadığını söyledi. İçim hiç rahat etmedi.
Bu tarz sorunlar yaşayan var mı? Süreç nasıl ilerledi.
Oğlumun sürekli uykuları bölünüyor. Çünkü mamayı tam içmiyor ve açlığa uyanıyor. Zaten ek Gıdaya başladım ama tek öğün olduğu için onunla da olmuyor. Ne yapıcam bilmiyorum.
Pazartesiye 2 gün var ama nasıl bekleyeceğim bilmiyorum.
Heeeeelppppp…