bimden kefir alıp dün biraz bebeğime verdim saat gündüz 3 de. Bişey yoktu normaldi gece dönüp duruyordu yatarken yatağına eğilip baktım ki kusmuş çocuk bende neden oldu diye düşünüp duruyodum birden aklıma kefir verdiğim geldi bu arada ilk defa vermiştim şimdi aldım elime baktım ki tarihi geçmiş Allahım çocuğa verdiğim her şeye didik didik dikkat eden araştıran ben bunun son kullanma tarihine nasıl bakmam nasıl çok kızıyorum şu an kendime ya zehirlenirse çocuğum geceden beri hiç kusmadı uyumaya devam etti öyle huysuzluğu da yok uyansın hastaneyi götürcem ama içim şu an hiç rahat değil sizce de kötü bişey olur mu 😪