Kızım 1 aylık gündüzler çok güzel uyuyor ama gecelerii kıyamet kopuyor canından can gidiyor sankı karnı tok gazı cıkmıs oluyor gözlernden uyku akıyor esnemekten yoruluyor ama uyumuyor 5 saat uyumuyor cok yoruluyorum hem aglamasına bişey yapamamak hem benım kendı yorgunlugum dayanamıyorum aranızda böyle olan var mıydı doktora gidiyorum normal diyor ama cok aglıyor ya