Merhaba, bebeğim 8 ay 15 günlük 3 gündür doğru dürüst bir şey yedirtmiyorum sürekli ağzını kapatıyor hiçbir şekilde tatmak bile istemiyor. Su verdiğim zaman direk içiyor ya da emiyor ek gıdaya dair bir şey yedirmiyorum. Sıcaklardan olabilir mi be yapacağımı şaşırmış durumdayım. Aynı sorunu yaşayan var mı ?