Bizde huysuzluk oldu aşı olmadan doktora konuştuk ates düşürücü verin dedi olar olmaz hiç atesi çıkmaz dedi verdim çıkmadı 4 ay 2 dozunda ilaç vermeyi unutum ve ateşi çıktı haksız lesti her asidan sonra ben ilaç verirdim ateslenmesinj beklemem doktor öğle dedi gerçekten işe yarıyor