Munure08 canısı ben duşakabinimi yerim çay bardağı sirke yarım çay bardağı bulaşık parlatıcısı yarım çay bardağı yumuşatıcı yarım çay bardağı elde bulaşık deterjanı bunları karıştırıp üzerine biraz ılık su ilave edip sıcak su da olabilir sıkıyorum biraz ovalayıp duruluyorum rkasından İlbays cam bezleri ile kuruluyorum mis gibi oluyor diğer yıkamalarda çok izdee tutmuyor ve kolay kolay kireç lekeleri de tutmuyor.ayni şeyi musluklarıma da yapıyorum su izi vs kalmıyor