_banuu0 bende aynı durumdaydım ilk hafta emdiremedim mamaya başvurdum malesef sonra ağzım içinde aft oldugunda falan balla tedavi ederdim 1 güne geçerdi bal geldi aklıma gögüs uçlarıma bal sürdüm ve peçeteyle kapatım bantladım iki gün yaptım o şekilde ve iyileşti şaka gibi ve şu an 27. Günümüzdeyiz ve bir daha yara olmadı emdiriyorum bebeğimi ama emdireceğin zaman gögüs uçlarını yıka muhakkak