Kotukadinmuzeyyen sende eksiklik hata yok bence. Genel olarak böyleler. Birde senin stresin mutluluğun her şeyin yansıyor bebişe, bizzat yaşadım. Sakin olmaya çalış, en çok seni istemesi sana bağımlı olması çok normal annesisin. Benimki de öyle inan annem yada her gören zaman geçiren hiç durmuyor diyor, huysuz diyor, değişik bir bebek diyor😂 sen sakin olmaya çalış, sen gerildikçe mutsuz oldukça o da öyle oluyor.