Kızlar ben lise mezunuyum 20 yasindaym evliyim 1 kizim var 8 aylik. Unuversite sınavina girmek istiyorum en azından denemek istiyorum tercihe görede aciktan okumak istiyorum ama nasil ilerleyecegimi bilmiyorum bilgisi olan deneyen varsa bilgi verebilir mi en azından bi gelirim olsun güvencem olsun istiyorum yardimci olur musunuz?