Eergn Merhaba anneler…Bel fıtığı ameliyatı olupta fıtık tekrarladı annemde ve bacağına çok vuruyor ağrısı üzülüyorum ne yapsa iyi gelir doktor demiş tekrar ameliyat oda olmak istemiyor. Bacağı beli çok ağrıyor nolur fikir verin teşekkür ediyorum