ONAEA Kızlar bebeklerinizin doğum gününde hediye olarak ne verdiniz misafirlerinize fikir amaçlı soruyorum yaptırdığınız ve memnun kaldığınız yerleri yazar mısınız ?
Ebru-isil ONAEA digitalmagnet.net den yaptıyorum ben 3 senedir memnunum. Genelde magnet yaptıyorum ben fotoğraflı hatıra olsun diye ama orda farklı seçenekler de var
berkinannesi_ ONAEA çiçeksepetinden resimli safarili magnet yaptırdım çokta memnun kaldım ama doğum gününe gelenlere dağıtmayı unuttum😂
bebekece ONAEA fotograflı bişe olsun istemedim magnet açacsk vs. Herkes kızımın resmini dolabında istemeyebilir diye çöpe gitmesinş istemezdim anahtarlık yaptırdım resim atabilirim isterseniz. Gerçi ben organizasyon tutmuştum onlar yaptılar ama seçeneklerinin arasında magnet falanda vardı ben seçmedim. Bu anahtarlıklardan baktım nettede var yaptırabilirsiniz isterseniz
Deletedmom_60 ONAEA ben kendim anahtarlik yaptim makromeden ama dogum gununde degil ilk doğduğun da dagittim
bebekece ONAEA Çok net bi resim cekmemişşm malesef zaten ogünün koşturmasındam hiçbir istediğimi yapamadım.😂 videodan kırptım böyle bişeydi
Bebikciikkk ONAEA nişanımdan kalma mini fanuscuklar var ben onların içine bir şey bulup değerlendirmeyi düşünüyorum bakalım
0000Bahar ONAEA ay bende bakıyorum ne yapsam diye ekimde doğum günü açacak yaptırmayı düşünüyorum çöpe gitmicek bişi sonuçta iş görüyor resimli resimsiz mi karar veremedim ama büyük ihtimal resimli isterim fiyatlarda uçuk biraz
Peliina ONAEA Onlar çocuğuma hediye getirsin, sonuçta onun doğum günü 😂 diye düşünsemde son dakika makrome anahtarlık yaptırmıştım. Üzerine isim, resim falan koydurmadım. Sonuçta taşımak istemeyebilirler.
Birberenannesi ONAEA bizim konseptimiz kelebekti. Kelebekli epoksi anahtarlık yaptırdım ben trendyoldan. Sonra aynısını çarşıda gördüm fiyat sordum ben resmen bedava yaptırmışım. Çok çok güzeldi.