haticebagci03 Kızlar merhaba nasılsınız 🤗 ben yine birşey soracağım size 😁 benim kızım 5 aylık olmak üzere ve meme reddi yaşıyoruz yani zor emiyor ve idrar yapmamaya başladı bende mama aldım günde iki kez versem idael mı aranizda bu durumu yaşayan varmı
MelisasMom haticebagci03 peki sütünüz mü az o yüzden mi yani benim kızım da 3 aylık meme reddi başladı sütüm var o az içtikçe içmedikçe sağıp buzluğa atıyorum ileride bırakırsa memeyi buzluktan süt ile devam edeceğim mamayı son seçenek olarak düşünüyorum yani tabi sizin kararınız nasıl isterseniz öyle yapın sadece seçenek olarak söylüyorum 😊
Patron1bebeginannesi haticebagci03 atak haftası falandır belki, sütün azsa eğer hem emzir hem sağım yap. Biberon ve mama en son caren olsun 🙏🏼 tabi her şeyden önce bebeğinin doyması ve sağlıklı olması önemli
haticebagci03 MelisasMom sütüm öncekine bakış azaldı ve kızım emmeyince dolmuyor 1 buçuk aydır çok zor emzirdim ve şuan sıvı yetersizliği var emmiyor da sağım yaptım ve sütüm çok az çıktı bende çareyi mama da buldum ama bebeğimi mamaya alistirmiycam meme mama olarak ilerlemeyi düşüyorum
MelisasMom haticebagci03 meme reddi yaptığı için mamaya alışıp iyice bırakma ihtimalide var memeyi sütünüzü bol bol sağarsanız artıyor ben sağa sağa arttırdım memelerim sert sert olmaya başladı ilk zamanlardaki gibi ama bebem içemiyor hepsini sağıyorum sonra saha da artıyor kısır döngüye girdik 😂 elimde süt olsun ne olur ne olmaz diye buzlukta stok yapıyorum. Doktorunuz beslenmesi yetersiz mama ver dediyse kesinlikle başlayın tabi..
haticebagci03 heygorl ben öyle birşey demek istemedim ilk defa mama alıyorum size danışmak istedim sadece
heygorl haticebagci03 haticebagci03 sizin için demedim yanlış anladınız 🥲 sütün varsa verme diyenlere diyorum ben ❤️
haticebagci03 MelisasMom sizinki de güzel taktik inşallah içer hepsini 🤗 valla ben alışmasın diye sık vermeyeceğim yanı inşallah öyle düşünüyorum ben anne sütü en güzeli herşeyi düzelirese kesecem.mamayi
MelisasMom haticebagci03 inşallah ya gerçekten emzirmek dünyadaki en zor şeymiş onu anladım yani meme reddi yapan çocuğu emzirmek için 40 takla atmak bazen diyorum sağıp biberonla vereyim emzirmeyi bırakayım full biberon ilerliyim sonra emiyor diyorum dayan bak emiyor zor yani
haticebagci03 MelisasMom gerçekten çok zor ben bazen ayakta bazen uzanarak çok zorlandığımda arabada emziriyorum deyse kabul etmiyor
MelisasMom haticebagci03 geçen bende arabada emzirdim ve uzun süre emip uyuyakaldı memede çok şaşırdım 🥲 çünkü sürekli kafasını çekip bırakıyordu. Yatarak denedim öyle hiç almıyor dün akşam baya acıkmıştı ama inatla turmuyordu memeyi ağlıyordu duşa soktum ve emzirdim duşta da çok güzel emdi her yolu deniyorum işte emsin diye
merkursavascisi_06 haticebagci03 bence mama yerine ilk etapta su verin bi de terliyosa bezi azalır normal