Kızlar merhaba, bebeğim Şuan 9 aylık ve gece saat başı emmek için kalkıyor asla açlıktan değil kalkıyor bir iki çekiyor göğsümde uyuyor yerine koyuyor 1-2 saat sonra gene dün öldürdü beni ne yapabilirim sizce nasıl bir yol izlemeliyim gece emmeyi azaltma ya da bıraktırma gibi deliksiz uyuması için ufakta değil sonuçta. Gece kalkıp bir kez emip uyusa neyse her saat başı olunca kafayı yiyor insan